Monday, November 05, 2007

satu..dua..tiga....


I.S.N.I.N...... ari yang ramai orang cakap bosan... sampai yang gelar 'monday blues'...
ape2 pon, takat petang nih aku keje macam biasa jer.. pepagi tadi tetiba plak aku rajin nak pegi beli sarapan & bawak makan kat opis..

ermm... tapi ari sabtu tu le yang paling best... aku mengular sambil2 bukak pc, pastu sambil2 basuh baju... niat tu nak gak le pegi opis jap, wat keje skit... tapi kalo dah best beradu tu, terus tak jadi.. tambah plak petang tu hujan lebat sampai le ke malam... pehhhh... masyukkkkk......

ari ahad kuar ngan 'ehem..ehem' pegi open house sapai le ke petang... kempung perut aku... elok2 dah ader empat 'petak' kat perut nih, terus jer jadi satu... seksi..auwww... huhuhuhu... malam rehat je.. sembang ngan budak2 rumah, dengar depa update citer masing2, pastu tido......

ha... malam nih budak2 opis ajak main badminton... hermmm.. bagus gak tuh.. lamer giler dah tak main.. raket kat rumah tu pun aku dah buat hiasan kat dinding je selama nih....

orait... nak sambung keje dulu... cau cincau...

0 comments: