Saturday, January 05, 2008

fuuhhh.........

taddaaa....
ari nie aku nak updated cite lagi...
nasib baik le malam nie dapat connection wireless.. boleh le jugak check email dll.

pagi tadi aku daftar study kat uitm. alhamdulillah... dapat gak aku sambung balik study.
pukul 8.30 pagi, aku dah tepacak kat dewan sri budiman. nasib baik tak ramai lagi yang bratur. tengah syok2 bratur, Hakim, member aku pun datang nak daftar skali. fuhh... lamer btul tak raser suasana daftar2 nih. lebih kurang pukul 10.00 pagi, selesai semua pendaftaran, termasuk la ngan tangkap gambar untuk kad pelajar skali.
abih je daftar, kami pegi minum dulu, pastu datang ke dewan annexe plak, ader taklimat untuk persatuan siswazah pukul 11. tapi sampai pukul 11.40 takder tanda2 nak mula pun taklimat. jenuh plak aku tunggu. last2 aku cabut, balik rumah. taklimat sesi petang pun aku langgar je.. malas nak pegi. aku tengok jadual untuk petang tu: baca ikrar, nanyi lagu, pastu dengar ceramah.... erm... boleh merangsang tahap kengantukkan aku je. tu sebab aku tak pegi. hehehehe.. lepas je makan tengahari, aku terus balik.... huhuhu.. bahagia btul...

Sebenarnya sejak dari ari rabu, aku dah kena daftar, tapi untuk aku punya skim TPM la, jenuh jugak le ulang alik kat jpbsm tuh. dengan kene hantar borang le, surat fotostat itu. ini... ermm.. bosan2. tapi sabau je la.. karang tak beduit plak aku.

jadi, dalam setahun setengah ni, dah betukar status la aku, jadi s.t.u.d.e.n.t
mintak2 le boleh abih ngan aman...
Amin....

oraittt... nak pegi cari makanan le... tetiba je lapau... byezzzz.....

4 comments:

iela said...

mesti best jd student balik kan? hehehe.. jd warga uitm ler sampai keje nnt :P

ridzuanisme said...

aku xleh kuar makan ngan ko dah..
bukan sbb aku sombong..tp..dah termaktub dalam etika pekerja UiTM,yg melarang staf kuar makan @ bepoya-poya dgn student..tp kalau ko nak blanje aku mkn,err..err..abaikan je la etika tu..ngeee...

erynn said...

ahahahhah..wan poyo!!! :p

Farid Fabregas said...

bangga aku, bila ade orang tanya..
"keje ape skrg?"

pastu aku jwb..
"study lagi..."

huhuhuhu... rasa macm muda remaja plak... hehehe..