Monday, May 04, 2009

kerja vs kenduri

Hari khamis mggu lepas, aku cuba buat test guna tag yg baru je amik dr supplier.. huh.. memang best, performance lagi bagus dari tag yg lame nih.. aku bleh jangka tag nih dpt selesaikan masalah system ake yg tak brape stabil nih.. huu..lega sungguh..

jumaat lak aku blk kampung, maklum le, cuti hari pekerja.. dpt le blk 3 hari.. sabtu tu, tetiba mmber aku call, nak tnya jln mcmna nk gi teluk intan.. dia dr shah alam, ikut highway plus.. so aku bagi le direction.. dh penat membebel, dia tnya aku kt mna, jd aku jwble.. "kat kampung, sungkai".. herm.. trus je dia ajak aku ikut skali.. msa call tu, kbtulan aku bru je sudah ukur kain nk buat bju melayu utk ari ehem2 nti.. so, aku 'on' je la..

1/2 jam pastu, dia smpai ngn member dia kt rmh aku.. aku siap2 & trus pg smbil2 jd co-pilot. member opis dia yg kawen, tak pasal2 aku pn join skali pg sna... smpai je kt sana mengagau gak la cari rumah.. mana taknye, diorg bleh lak tak bwk map kt kad jmputan tu.. melilau jgk la + tnya org kg stu, last2 jumpe jgk la.. smpai stu dh pkl 2.. dh lengang dh pn rmhnye.. tggl sikit2 je org.. tapi takpe, makanan bnyak lg.. kitorg pn bedal la.. tetiba je kitorg jd pendiam time tu.. (mmg le.. sbb mulut dh penuh nasi + perut pn mmg tgh lapar.. hehehe).
sampai rmh dlm pkl 4 stgh.. diorg rhat jap, pastu trus blk.. tak lame lps tu jgk, hujan trun.. mmg tak kemana le jwbnye..

ari ahad tu dlm pkl 10, aku blk shah alam, tgk cuaca mcm nk ujan je sbb tu cabut awal.. smpai je kt s.alam pkl 1. pastu budak rmh ni ajak lak pg kenduri, jiran kt tman tu jgk.. so, mkn kt kndri lg la aku jwbnye.. hehehe..

arini, mcm biasa le.. dtg uitm.. buat keje skit. tak bnyk yg dapat buat jgk.. pagi2 td org lab sblh mntak tlg aku jd sampel.. aku ok je.. org mntk tlg.. bukan buat ape pn.. baring2 je.. rehat2.. pastu diorg amik data.. ptg smbg blk buat keje skit2..

huh.. lain msa updated lg.. mau blk dlu nih..

0 comments: