Wednesday, October 21, 2009

kad

malam semalam sempat lagi aku jumpe mmber tempat keje ygdlu.. bg kad jemputan le.. ape lagi. lame jugak tak jumpe.. sibuk memanjang je diorg nih, mengalahkan YB je huhuhu..

arini pun sempat le jgk aku jemput beberapa org lg kt fakulti nih.. mana yg aku teringat la. yg lain2 sume aku dah bagi awal bulan aritu.

banyak jugak la aku dah bg, bukan ape just nk inform je.. datang or tak tu no.2 hehe..

kalo nk cite pasal keje, sebelum ni aku penah keje kt agak bnyk tempat jgk le. keje part time je.. hehe.. kat fakulti muzik lbh kurang 6 bulan, kt HEP 2 bulan, ILQaM 2 bulan, e-learn lagi, pastu kat UPENA lbh kurang 1 taun setengah. tu sume2 departmnet kt uitm nih.. lps tu aku berenti keje kt upena sbb sambung blajar nih.. mase degree dlu, sempat jgk la aku praktikal kt sirim shah alam nih 3 bulan

jadi kene le ajak jgk diorg2 yg terlibat nih, termasuk la jgk staf2 fak elektrik nih.. ex member degree kt sni dlu & mmber2 uitm penang.. krg kalo x bgtau, kecik ati pulak. hehe..

hmm.. tetiba lak rsa lapa nih, mau cari makanan dlu.. byezzz..

1 comments:

ween said...

kad kawen? tahniah :)